شرایط گارانتی و مرجوع کردن کالا

گارانتی کالا

گارانتی محصولات به چه صورت است؟

گارانتی کلیه محصولات موجود در فروشگاه به صورت کلی به سه دسته زیر تقسیم می شود:

1- گارانتی شرکتی

2- گارانتی فروشگاه تریپل ای تک

3- شامل گارانتی نمیشود

لذا تمامی توضیحات مربوط به گارانتی هر محصول به صورت کامل در توضیحات آن درج می شود

گارانتی شرکتی به چه صورت است؟

منظور از گارانتی شرکتی ، گارانتی شرکت های معتبر در سطح کشور می باشد که برچسب گارانتی و اصالب آن بر روی محصولات نصب و قابل رهگیری و استعلام می باشد

گارانتی فروشگاه به چه صورت می باشد؟

منظور از گارانتی فروشگاه تریپل ای تک، گارانتی دستگاه های تولید مجموعه تریپل ای تک می باشد که همانند گارانتی های شرکتی تحت شرایط کلی بر روی محصولات درج و قابل رهگیری و استعلام توسط مشتریان از مجموعه ما می باشد

منظور از محصولاتی که گارانتی ندارند چیست؟

طیف گسترده ای از محصولات وجود دارند که توسط شرکت های گارانتی ویا مجموعه تریپل ای تک گارانتی نخواهند شد و صرفا پیش از ارسال کالا توسط واحد فنی تریپل ای تک صحت عملکرد کالا مورد بررسی قرار خواهد گرفت

مرجوع کردن کالا

چه دسته از کالا هایی امکان مرجوع کردن آن ها وجود دارد؟

1- محصولات دارای پلمپ در صورت باز نشدن پلمپ امکان مرجوع کردن آن ها تا 2 روز پس از دریافت وجود دارد.

2- محصولاتی که دارای گارانتی می باشند جهت استفاده از گارانتی محصول یا محصولات می توانند با هماهنگی فروشگاه این محصولات را مرجوع نمایند.

3- محصولاتی که دارای نقص فنی می باشند پس از ارتباط با پشتیبانی فروشگاه در شرایط خاص امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد.

نحوه مرجوع کردن کالا های دارای گارانتی به چه صورت است؟

کلیه محصولاتی که دارای گارانتی می باشند و نقص موجود در این محصولات در حوزه موارد گارانتی شده توسط شرکت مذکور می باشد ابتدا ضمن انجام هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه طبق موارد اعلامی از طرف کارشناسان تریپل ای تک محصول یا محصولات مورد نظر را به همراه کلیه تجهیزات و اناد مربوط به گارانتی از طریق سیستم های حمل و نقل مورد تایید تریپل ای تک برای مجموعه ارسال می نماید

شرایط مرجوع کردن کالا های پلمپ در صورت انصراف از خرید به چه صورت است؟

در صورتی که بنا به دلایلی مشتریان از خرید یا محصولات خریداری شده منصرف شوند تنها درصورتی که محصولات فک پلمپ نشده باشند ضمن انجام هماهنگی با کارشناسان پشتیبانی مجموعه تریپل ای تک می توانند از طریق سیستم های حمل و نقل مورد تایید مجموعه کالا را مرجوع نمایند

آیا محصولاتی معیوب و دارای نقص فنی امکان مرجوع کردن آن ها وجود دارد؟

این اطمینان به کلیه مشتریان محترم داده می شود که کلیه محصولات از نظر فنی و عملکردی پیش از بسته بنده و ارسال توسط واحد فنی و توسط کارشناسان این واحد بررسی شده و پس از کسب تاییدیه ارسال خواهند شد.

درصورتی که محصولات سفارش داده شده دایای ایراد فنی بوده و یا جهت کسب اطلاع از نحوه کارکرد آن نیاز به راهنمایی داشتید می توانید از طریق پشتیبانی  مجموعه کلیه سوالات خود را از کارشناسان  ما بپرسید

مدت زمان بررسی محصولات و ارسال مجدد کالا چقدر خواهد بود؟

تمام تلاش همکاران ما در واحد فنی این است که کلیه محصولات به محض اینکه به دست شرکت برسند تا 10 روز کاری تعیین تکلیف شده و مشتریان را در هر مرحله از پیشرفت کار مطلع نمایند و در صورت امکان زود تر از زمان اعلامی مشکلات اعلامی را بررسی و رفع نمایند.

در صورت انصرف از خرید کالا شرایط استرداد وجه چگونه خواهد بود؟

پس از ارتباط با کارشناسان پشتیبانی و بررسی موارد پس از ارسال محصولات به مجموعه ظرف 72 ساعت کاری وجه سفارشات به حساب مشتریان مستردد خواهد شد

هزینه حمل و نقل محصولات ارسالی به مجموعه به چه صورت پرداخت خواهد شد؟

کلیه هزینه های مربوط به ارسال سفارشات به مجموعه و پس از آن به عهده مشتریان خواهد بود